نتیجه دیدار ایران و امارات


نتیجه ایران و امارات
تیم های ایران و امارات در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.
  
نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات از گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار را اماراتی‌ها کمی بهتر آغاز کردند و در دقیقه پنجم با شوتی که "اسماعیل" به سمت دروازه ایران زد نشان دادند که حریف دست و پا بسته‌ای نیستند. با این‌حال با گذشت 10 دقیقه از بازی این ایرانی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند. در دقیقه 14 روی پاس پولادی، سردار آزمون در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان امارات قرار گرفت اما ضربه او به اوت رفت. در ادامه این دیدار باز هم ایران فرصت گلزنی داشت و این بار حرکت خوب امیری و پاس او به آزمون می‌توانست تبدیل به گل شود که ضربه خوب این بازیکن با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه 18 این دیدار سانتر خوبی که از جناح چپ ایران برای جهانبخش ارسال شده بود، با ضربه سر او همراه شد اما "ناصر" دروازه‌بان امارات با جاگیری مناسب مانع از فروریختن دروازه تیمش شد.

در اواسط نیمه اول بازی متعادل شد و اماراتی‌ها که چیزی حدود 20 دقیقه در زمین خودی به دفاع می‌پرداختند، به حملاتی پراکنده به سمت دروازه ایران مشغول شدند اما ساختار مناسب دفاعی ایران مانع از حادثه‌ای جدی روی دروازه ایران شد تا این که در دقیقه 36 روی یک ضربه ایستگاهی که به سود اماراتی‌ها پشت محوطه جریمه ایران اعلام شد که این توپ را "احمد خلیل" تلاش کرد با یک ضربه فنی به گل تبدیل کند اما دیواره دفاعی تیم ملی مانع از این اتفاق شد. در ادامه نیز شوت "علی مبخوت" در دقیقه 42 می‌توانست خطرساز شود اما توپ او با اختلاف راهی اوت شد.

در اواخر نیمه اول شاگردان کی‌روش روی یک کرنر ارسالی در دقیقه 44 می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر آزمون با برخورد به مدافع قطر به کرنر تبدیل شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل مساوی به پایان برسد. با این تساوی امارات به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی دور یک چهارم نهایی خواهد شد.

ترکیب ایران در نیمه نخست: علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، وحید امیری، سروش رفیعی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

در دیگر دیدار همزمان این گروه مصاف تیم های بحرین و قطر در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر بحرین به پایان رسید. برای این تیم "سعید شوبار" در دقیقه 35 به ثمر رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.