بیرانوند: می‌‌خواهیم سال 1976 را تکرار کنیم



سردار آزمون زننده تک گل ایران در بازی مقابل قطر مصدوم شد و با چشمی گریان روی نیمکت تیم‌ملی نشست. اما بیرانوند دروازه‌بان ذخیره تیم‌ملی آنقدر با او شوخی کرد تا مهاجم جوان تیم‌ملی را به خنده انداخت.




بیرانوند گفت که اول سر آزمون داد کشید تا به خودش بیاید اما وقتی ناراحتی او برطرف نشد، او را بوس کرد تا ماجرا را از دلش دربیاورد.
  
آزمون را دلداری دادم

سردار آزمون بعد از اینکه مصدوم شد خیلی ناراحت بود و مدام استرس داشت که شاید مصدومیتش جدی باشد. او زمانی که روی نیمکت آمد من اول سرش داد کشیدم که کمی به خودش بیاید اما وقتی دیدم فایده ای نداشت، همدردی کردم تا ماجرا از دلش دربیاید.

در آن شرایط فقط می‌ توانستم روحیه بدهم

من در آن شرایط که سردار ناراحت بود، فقط می‌ توانستم کاری کنم که کمی بخندد. سردار هم عین خود من جوان است و بچه احساسی ای است. من هم هر کاری از دست برمی آمد انجام دادم تا بتوانم او را خوشحال کنم.

همچین جوی در بازی های باشگاهی ام ندیده بودم

این تیم از نظر من متحدترین تیم تاریخ فوتبال ایران است، شاید باورتان نشود ولی من چنین جوی را حتی در بازی های باشگاهی هم ندیده بودم. ما آنقدر با هم متحدیم که هر اتفاق کوچکی می‌ افتد، همه هوای همدیگر را دارند. من در تیم های باشگاهی هم چنین رفاقتی ندیده ام. بالاخره شما خودتان می‌ دانید که وقتی یک تیم باشگاهی در لیگ بازی می‌ کند، همه بازیکنانش صبح تا شب با هم هستند و باید رفاقت در آن خیلی بیشتر باشد. اما من این جو تیم‌ملی را تا حالا تجربه نکرده بودم.

روحیه ایران از عراق بالاتر است

با توجه به اینکه ما با تیم دوممان پیش از جام‌ملت‌ها‌ عراق را در یک بازی دوستانه شکست دادیم، ازنظر روحیه خیلی بالاتر از آنها هستیم. من فکر می‌ کنم بچه ها همه تمرکزشان روی پیروزی برابر عراق است و از الان نباید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم. باید تلاش کنیم بازی پیش رویمان را ببریم.

می‌ خواهیم سال 1976 را تکرار کنیم

ما یک بار در جام ملت های سال 1976 در مرحله گروهی گل نخوردیم و موفق شدیم قهرمان آسیا شویم. می‌ خواهیم یک بار دیگر آن خاطره را تکرار کنیم فکر می‌ کنم خط دفاعی ما بسیار فوق العاده است و ما حتما یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.