باران کوثری : گرفتن سیمرغ باعث افتخار من است!


باران کوثری : گرفتن سیمرغ باعث افتخار من است!
بازیگر فیلم «کوچه بی نام» گفت: انتخاب شدن توسط مردم و داوران را باهم دوست دارم، اما مسلما انتخاب نشدن توسط مردم درد بیشتری دارد.
  
 باران کوثری بازیگر فیلم «کوچه بی نام» درباره دلیل محبوبیت این فیلم در میان آرای مردمی اظهار کرد: فیلمی که از جنس مردم باشد و آن ها بتوانند زندگی، مشکلات و شخصیت خود را در آن ببینند، می تواند ارتباط خود را با بدنه جامعه برقرار کند.
وی ادامه داد: درباره سینمای ایران می توان گفت فیلم هایی که بیشترین آرای مردمی را از آن خود کرده اند، عموما فیلم های دغدغه‌مندی هستند.
کوثری که در فیلم «خانه دختر» هم ایفای نقش کرده است، درباره بعضی انتقادها نسبت به بازی‌اش در این فیلم گفت: به نظرم بازی تکراری وجود ندارد. این نقش است که تعیین می کند چگونه بازی کنیم. بازی من در «خانه دختر» یا «کوچه بی‌نام» متناسب با شخصیت تعریف شده و فضای هر یک از فیلم ها بوده است.
بازیگر نقش «محدثه» در «کوچه بی نام» سپس درباره نحوه به تصویر کشیدن این نقش در فیلم اظهار کرد: هاتف علیمردانی روی فیلمنامه و ایده هایی که برای ایفای نقش محدثه وجود داشت بسیار مسلط بود. علاوه بر این برای شناخت طبقه متوسط تحقیقات میدانی داشتیم و قبلا هم نمونه های واقعی آن را دیده بودم.
وی همچنین درباره انتخاب فیلمش توسط داوران و مردم گفت: مسلما هم انتخاب شدن توسط مردم و هم انتخاب شدن توسط داوران را دوست دارم اما انتخاب نشدن توسط مردم درد بیشتری دارد تا انتخاب نشدن توسط داوران.
باران کوثری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: جایزه گرفتن از این ترکیب از هیات داوران موجب افتخار است اما اگر هم انتخاب نشوم به سلیقه آن ها احترام می گذارم و می گویم حتما بازی‌ای بهتر از بازی من پیش روی آن ها بوده که لایق جایزه گرفتن است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

نقل از : نیوزفان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.