نشست خبری فیلم "آزادی مشروط" در روز هفتم جشنواره فجر 33


نشست خبری فیلم
نشست خبری آزادی مشروط با بازی رامبد جوان در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
  
نشست خبری فیلم سینمایی آزادی مشروط با حضور مقصود جباری (تهیه کننده )، رامبد جوان، حسین پاکدل، شاهرخ فروتنیان و علیرضا مظفری و محمد کارت بازیگران این فیلم برگزار شد

حسین مهکام گفت : این ذهنیت وجود دارد که فیلمنامه نویس برای ساخت فیلمی که خود می سازد به سراغ بهترین فیلمنامه هایش می رود اما باید بگویم که من برای فیلمنامه های قبلی هم کم زحمت نکشیده ام. 

مقصود جباری (تهیه کننده ) گفت : اگر دغدغه فرهنگی نبود این فیلم ساخته نمی‌شد و من تا اندازه‌ای که فیلمنامه رضایت‌بخش باشد با آن همراهی کردم و البته بیشتر کار اجرایی ساخت فیلم را دنبال کردم.

رامبد جوان افزود : برنامه‌ریزی خاصی برای بازی در ژانر خاصی ندارم و فیلم حسین مهکام تجربه‌ای که دوست داشتم در آن بازی کنم. 

حسین پاکدل بعنوان یکی از بازیگران این فیلم گفت : این فیلم می تواند معضلات اجتماعی جامعه را به ما نشان دهد؛ مساله ای که گریبانگیر بسیاری از خانواده های کشورمان است. 
وی افزود: سینما ابزار قدرتمندی است که می تواند به کمک خانواده ها بیاید و مسائل و مشکلات جامعه را مرتفع کند.  مدیریت های قبلی با حالت قهر با سینما برخورد می کردند که این موضوع باید حل شود. 

مسعود سلامی (فیلمبردار)گفت: می‌خواستیم رنگ و کنتراست در این فیلم همزمان باشد و سعی کردیم به یک دوپارگی برسیم.

داستان فیلم سینمایی آزادی مشروط با مضمون اجتماعی و با محورتوجه به زیرساخت های فرهنگی، اخلاقی و تربیتی در جامعه، برشی از 72 ساعت زندگی خانواده ای که با مشکل عمده مواجه هستند و سعی در برطرف کردن آن دارند را به تصویر کشیده است .. 


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ  هنر سیمرغ

نقل از : نیوزفان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.