از اینکه مرا ممنوع الکار کنند نگران نیستم!!


از اینکه مرا ممنوع الکار کنند نگران نیستم!!
پرویز پرستویی در مراسم معرفی فیلم«دو» در سینما ماندانا مطرح کرد.
  
پرویز پرستویی تهیه کننده و بازیگر این فیلم درباره برگزاری این مراسم گفت: از مسئولان جشنواره برای این بدعت تشکر می کنم چون سینما متعلق شما مردم است و اینکه دست اندرکاران فیلم با مردم روبرو شوند فرصت بسیار مغتنم و ارزشمند است .
وی درباره همکاری خود در مقام تهیه کننده با گلستانی گفت: طی دو سال اخیر به تصادف من و خانم گلستانی در چند فیلم با هم همبازی بودیم و من با ذهنیت ایشان آشنا بودم.
این بازیگر سینما اظهار کرد: خانم گلستانی درباره این فیلمنامه به من توضیح داد و من هم احساس کردم که خیلی خوب است تا بستری فراهم شود تا کار اول این کارگردان جوان با آرامش و آسایش بیشتری ساخته شود چون گاهی اوقات کارهای اول گویی بی سرپرست هستند در حالیکه بسیاری اوقات در همین کارهای اول شاهد اتفاقات بدی هستیم.
پرستویی درباره این کار گفت: من با سابقه ای که در سینما دارم در حین کار احساس نکردم که با فردی بی تجربه ای مواجه هستم بلکه ایشان با قدرت و پختگی، کار را اداره کردند و من هم سعی کردم از نظر مالی فیلم را حمایت کنم تا کار خوبی ساخته شود .
وی درباره ورود خود به حوزه تهیه کنندگی گفت: دغدغه من تهیه کنندگی نیست و خلوت بازیگری را با دنیا عوض نمی کنم. اما گاهی مشکلاتی برسر ساخت فیلم ها وجود داشته و من هم برای اینکه کار پیش برود حمایت مالی کردم اما در نهایت بازیگری دغدغه اصلی من است.
این بازیگر با سابقه سینما درباره ریزش مخاطب در سالهای اخیر گفت: به نظرم من سینماگر،پیش از هرچیز باید به پول فردی که برای سینما هزینه می کند احترام بگذارم. ماهم در این محیط زندگی می کنیم و سختی ها را می شناسیم آدمی که یک هفته کار طاقت فرسا انجام داده تصمیم می گیرد آخر هفته به سینما برود هر چند که این سینما رفتن هم هزینه هایی به او تحمیل می کند و امان از لحظه ای که بعد از دو ساعت حضور در سالن تاریک سینما ناراضی برگردد.
وی ادامه دارد:اگر از فیلم راضی باشد اول هفته خوبی را آغاز می کند و با ارباب رجوع هم رفتار بهتری دارد اما وقتی از فیلم ناراضی است به محض خروج از سالن باید به اعتراض های خانواده اش جواب بدهد.
پرستویی گفت: بسیاری مواقع کارنکرده ام تا بتوانم در فیلمی بازی کنم که شما از آن راضی باشید. من از اینکه روزی وزارت ارشاد مرا ممنوع الکار کند نگران نیستم اما نگران این هستم که روزی برسد که مردم مرا دیگر دوست نداشته باشند .


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

نقل از : نیوزفان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.