حمیده خبرآبادی از جریان متارکه اش گفت


حمیده خبرآبادی از جریان متارکه اش گفت
گفتگویی قدیمی با حمیده خبرآبادی در سال ها پیش.
  
حمیده خیر آبادی گفت :من در مورد سن و سالم با هر کسی حرف می‌زنم آنچه را می‌گویم باور نمی‌کند، خیلی‌ها فکر می‌کنندحداکثر سنی که داشته باشم 35 تا 40 سال باشد.

در صورتی که من 50 سال دارم. من 13 سالگی ازدواج کردم و 20 سال پیش در حالی که یک دختر داشتم با همسرم متارکه کردم. دقیقا خاطرم نیست چه موقع به کار سینما و اصولا هنرپیشگی علاقه‌مند شدم ولی سال‌ها پیش یک کارگردان که از اقوام من بود از من خواهش کرد در فیلمش نقش یک مادر را بازی کنم و من هم قبول کردم و از آن پس این کار شد حرفه من و جالب اینکه از سال‌ها پیش که خیلی جوان بودم تا حالا من در اکثر فیلم‌هایم نقش مادر را بازی می‌کردم و هنوز هم این وضع ادامه دارد، من بدون استثنا در فیلم‌های مختلف مادر می‌شناسند، بوده‌ام.

 من رژیم نمی‌گیرم. هیچ‌وقت این کار را نکرده‌ام. چون معتقدم آدم همیشه باید خودش باشد و سعی در عوض کردن اندام خودش آن هم به اجبار نداشته باشد و از طرفی اندام و هیکل من همیشه به نقش‌هایی که داشته‌‌ام می‌خورده است.  (اطلاعات/ سال 56)



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

نقل از : نیوزفان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.