پورعلی گنجی : قبل از حضور در چین باید با نفت به توافق برسم


مدافع ملی‌پوش نفت پیشنهاد باشگاه تیان جین چین را تایید کرد.

  

مرتضی پورعلی گنجی با اشاره به پیشنهاد باشگاه تیان جین چین اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پیشنهادهای مختلفی داشتم که یکی از این پیشنهادها موضوع پیشنهاد باشگاه تیان جین بود. من می‌خواهم در فوتبال پیشرفت کنم و به هر تیمی که بروم تنها برای این خواهد بود که پلی برای حضورم در اروپا باشد.

وی افزود: هنوز زمان سفرم به چین مشخص نیست. باید ابتدا نظر هیات امنای باشگاه نفت را بدانم. به هر حال برای حضور در باشگاه چینی باید درباره موضوعاتی با باشگاه به تفاهم برسم. درست است که می‌خواهم با پیوستن به تیان جین شرایط حضورم در اروپا را هموارتر کنم اما نمی‌توانم بدون بررسی همه جوانب تصمیمی بگیرم که مشکلاتی را ایجاد کند.

پورعلی گنجی درباره رقم‌های اعلام شده از سوی برخی رسانه‌ها گفت: ارقامی که اعلام شده سندیت ندارد. حتی نزدیک‌ترین افراد به من هم درباره مبلغ پیشنهادی این باشگاه اطلاع ندارند. همانطور که گفتم درباره وضعیتم ابتدا باید نظر هیات امنای باشگاه را بدانم و بعد از آن می‌توانم درباره تصمیم قطعی‌ام صحبت کنم.

در صورتی که پورعلی گنجی بعد از تفاهم با باشگاه نفت مقصد جدیدش را انتخاب کند به زادگاهش سفر می‌کند تا پس از حضوری چند روزه در شمال کشور و دیدار با مادرش به چین سفر کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

نقل از : نیوزفان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.