مایلی کهن : منزلت کسی را نشکستم



محمد مایلی کهن در مراسم تقدیراز ستارگان 1996 باز هم صحبت های جنجالی کرد.


مایلی کهن در جواب حرف های داریوش مصطفوی که گفت او پاک ترین ادم فوتبالی است حرف‌هایی که زد. او ابتدا گفت:
  
آقای مهندس من تصمیماتی می گیرم که رنگ از رخ شما هم بپره این تصمیمات را برای فوتبال گرفتم. اما من این تصمیمات را برای خودم نمی گیرم. من منزلت کسی را نشکستم اما غرور کسانی را شکستم که برای فوتبال مشکل ایجاد کردند. وقتی که شاهرودی را دم هواپیما خط زدم قلبم جریحه دار شد اما به خاطر تیم ملی این کار را کردم. با وجود تمام این حرف ها هنوز پشت سر ما حرفه و می گویند مکن بازیکنان را هر شب دعای کمیل می بردم. در آن مقطع میناوند و منصوریان عزیز که قاری قرآن بودند من می گفتم اول هر جلسه قرآن بخوانند. تیم ما حتی پزشک هم نداشت اما یک مصدوم هم ندادیم.جا دارد از عزیزانی که برای این مراسم تقدیر کردند و برای اولین بار است کسی از تیم 96 صحبت می کند.

او در ادامه مراسم هم در خصوص استعدادهای تیم ملی گفت: همین الان استعداد در مملکت ما زیاد است و تیم ما باید شاداب بازی کند. مثل تیمی که عربستان و کره جنوبی را زد. من هیچوقت به هیچ بازیکنی از آقا کمتر نگفتم ولی در جای خودش تنبیه کرد مثل همان ماجرای شاهرودی البته او بهترین دفاع چپ ما بود. تیم ما خیلی دوست داشتنی بود و آن حماسه را بازیکنانم خلق کردند. در آن زمان 8 بازیکن در یک اتاق می خوابیدند و ما در زمین گلف تمرین می کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.