مسی : باید مشکلات را رسانه‌ای می‌کردیم



لیونل مسی، ستاره ی بارسلونا عنوان کرد که برای جلوگیری

از وخیم تر شدن اوضاع، باید مشکلات بارسا را رسانه ای می‌کرد.





ستاره ی آرژانتینی در مصاحبه با ESPN، مدعی شد که جو رختکن تیم در طول زمان، بدتر و بدتر شده و او چاره ای جز رسانه ای کردن این موضوع نداشته است.
  
او گفت:" زمان آن رسیده بود که این روند را متوقف کنیم زیرا جو رختکن منزجر کننده شده بود. همه از اخباری که منتشر می‌شد ناراحت می‌شدند زیرا اخبار درست نبود. ما عادت داشتیم که اخبار تیم را از طریق رسانه ها بشنویم چون در تیمی مثل بارسا این موضوع طبیعی است ولی اخبار و اطلاعاتی می‌شنیدیم که درست نبود یا اشتباه منتشر شده بود و این به روحیه تیم صدمه می‌زد. من می‌خواستم در این رابطه صحبت کنم. قبلا هیچگاه چیزی را تکذیب نکرده بودم ولی فکر می کنم زمان مناسبی برای متوقف کردن این صحبت ها بود."

مسی درباره احتمال خداحافظی از تیم ملی و مشکلش با کارلوس توز گفت:" خداحافظی من از تیم ملی آرژانتین صحت ندارد. من هیچگاه، هیچ کدام از اردوهای تیم ملی را هم از دست نداده ام. همچنین من هیچگاه با کارلوس مشکلی نداشتم و از بازگشتش به تیم ملی خیلی خوشحالم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.