ایران با چند تغییر مقابل امارات؟


تیم‌ملی فوتبال در حالی به مصاف امارات می‌ رود که دوره گذشته

به علت صعود زودهنگام از نیمکت نشین های خود مثل شهاب

گردان، فرشید طالبی، بنگر، حدادی فر، محمد نوری، آرش افشین

و ... برابر امارات بهره برد.





ایران در آن بازی 3 ـ صفر امارات را شکست داد، اما تفاوت این بازی با دیدار چهار سال قبل این است که در آن بازی، امارات حذف شده بود و انگیزه ای برای درخشش برابر ما نداشت.تیم‌ملی برای آنکه به مصاف تیم دوم گروه D برود باید برنده شود، مساوی و یا باخت باعث می‌ شود تیم‌ملی، حریف تیم قدرتمند ژاپن شود به همین دلیل باید با بهترین نفرات و در بهترین شکل به مصاف تیم‌ملی فوتبال امارات برویم.
  
امروز تیم ملی در حالی که از صعود خود به دور بعدی مطمئن است نیاز به کسب پیروزی مقابل امارات دارد تا با تیم دوم گروه مقابل به رقابت بپردازد. این در شرایطی است که امارات با اطلاع از این موضوع برای انجام یک بازی بسته پای به میدان خواهد گذاشت. در شرایطی که گفته می شود 4 تغییر در ترکیب تیم ملی برای بازی فردا اتفاق خواهد افتاد، موضوع تقسیم انرژی برای بازی های دور بعد نیز اهمیت بسیاری دارد.

کارلوس کی روش که از قدرت بازیکنان جانشینی مثل علیرضا جهانبخش، سروش رفیعی، وحید امیری، کریم انصاری فرد و ... مطمئن است به احتمال زیاد با دور اندیشی به چند بازیکن اصلی استراحت خواهد داد.

موضوع مهم این است که آیا تیم دوم ما هم می تواند امارات را ببرد؟ اگرچه این تیم عربی اوج گرفته و فوق العاده کار کرده است، اما به نظر هنوز حریف ایران نیست. حتی حریف تیمی که ممکن است با نفرات اصلی بسته نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.