پیوس : تعویض‌های کی‌روش استثنایی بود



فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم‌ملی معتقد است که تعویض های کی‌روش استثنایی بود و قطعا دژاگه و قوچان‌نژاد در دیدار آینده ایران در ارنج اصلی فیکس هستند.




پیوس گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم؛ نیمه اول اماراتی ها می‌ خواستند حفظ توپ کنند و کاری کنند که ما در زمین آنها حضور پیدا کنیم و بعد چشم به ضدحملات داشتند و بیشتر زمان بازی تحت اختیار آنها بود با حفظ توپ وقت تلف کردند.
  
او ادامه داد: ایران دنبال نتیجه بود و می‌ خواست بازی را ببرد و به قول معروف بازی آن جذابیت لازم را نداشت. چندین موقعیت خوب هم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اما تیم‌ملی در نیمه دوم با تعویض های استثنایی های آقای کی‌روش روی همان برنامه کار شده که استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنرها است به گل رسید، درست مثل دو بازی گذشته.

پیوس افزود: قوچان‌نژاد، دژاگه و غفوری قطعا در بازی بعدی بازیکنان فیکس هستند. به عقیده من نباید به آمار و ارقام بعد بازی که چه کسی بیشتر مالکیت توپ را داشته و پاس داده توجه کنیم. آمار و ارقام هیچ ربطی به نتیجه ندارد، ما باهوش بازی کردیم، ضربه سر قوچان‌نژاد و درگیری تیموریان و در نهایت پاس او به گوچی و ضربه سر استثنایی او باعث شد که ما بتوانیم صدرنشین گروه خودمان باشیم که این مساله از همه چیز مهمتر است.

پیوس در پایان گفت: البته امارات هم عالی بود. آنها می‌ توانستند در تمام خطوط زمین کار کنند و نسبت به گذشته بسیار بازی آبرومندانه ای داشتند. به نظرم هر تیمی به امارات بخورد کار سختی دارد چون این تیم سختکوش و پرتوان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.