تارتار : ایران شده یونان آسیا



مهدی تارتار از اینکه ایران توانست مرحله گروهی جام‌ملت‌های آسیا را با 9 امتیاز تمام کند، خوشحال است اما می‌ گوید شکل بازی تیم‌ملی خیلی ویژه نیست.




تارتار گفت: من به همه مردم ایران تبریک می‌ گویم امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود تا مردم بعد از مدت ها بتوانند قهرمانی ایران را جشن بگیرند. نتایج تا اینجای کار فوق العاده بوده است.

او با انتقاد به شکل بازی تیم‌ملی هم گفت: ما از نظر نتیجه عالی بوده ایم، اما واقعا شکل بازی هایی که انجام می‌ دهیم خیلی جالب نیست. اینکه روی ضربات ایستگاهی حساب کنیم و نتوانیم موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کنیم، اتفاق خوبی نیست.
  
سرمربی صبا ایران را با یونان جام‌ملت‌ها‌ی اروپای سال 2004 مقایسه می‌ کند: ایران شبیه یونان بازی می‌ کند. شما ببینید که آنها با همین سبک بسته و دفاعی قهرمان جام‌ملت‌ها‌ی اروپا شدند اما الان فوتبالشان کجاست؟ آنها الان حتی در تورنمنت های مهم از گروهشان هم بالا نمی‌ آیند. سبک بازیی که ایران انجام می‌ دهد شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما در درازمدت دستاوردی برای فوتبال ندارد.

تارتار قبول ندارد که ستاره های ایران رو به افول هستند: من اصلا این صحبت را قبول ندارم، همین بازی امارات را نگاه کنید. ما در دفاع تقریبا هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و در حمله هم از تک موقعیت مان استفاده کردیم. این نشان می‌ دهد که ایران از لحاظ مهارت فردی بسیار بالاتر از تیمی مثل امارات است و ما می‌ توانستیم جلوی این تیم تهاجمی بازی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.