چگونه هزینه های شخصی مان را مدیریت کنیم؟

چگونه هزینه های شخصی مان را مدیریت کنیم؟

چگونه هزینه های شخصی مان را مدیریت کنیم؟
چگونه پس انداز کنیم؟
  
نیمی از صرفه جویی های ما بواسطه سخت کوشی بدست می آید که می تواند به معنی فدا کردن راحتی باشد. اما نیمی دیگر نیر پیدا کردن راه حلی است که به دردتان بخورد. هرچه شما بیشتر پول پس انداز کنید از هر ریال اضافه آن بیشتر لذت خواهید برد.

اگر آهنگ ها یا شوهای مورد علاقه شما فردا یا بزودی روی اینترنت به طور مجانی قرار می گیرد پس چرا بابت آن پول بپردازید؟ یا اگر علاقمند یه ماهواره هستید بسته های و پیشنهادات محلی خود را مقایسه کنید. ما برای شما راه حلی داریم. ممکن است برای ماهواره یا اینترنت با اتصال به تلفن پول کمتری بپردازید حتی اگر هیچوقت از آن استفاده نکنید. در حالیکه ممکن است هر گوشی موبایل برای هر فردی دارای مسائل مادی باشد اما این معنی آن نیست که برای شما هم اینطور است. این موضوع می تواند در مورد شما و در شرایط خاص صدق پیدا کند. و این شامل بهترین قیمت است. طرح های خدمات خود را با ارائه دهنده خود مقایسه کنید و در مورد عادات خود واقع بین باشید.

خیلی خوب است که هر زمان که خواستید 600 دقیقه زمان داشته باشید اما آیا شما واقعا از آن 600 دقیقه استفاده می کنید؟ آیا شما واقعا به سرویس پیام کوتاه نامحدود ، نیاز دارید؟ یا می توانید با کمتر از آن هم استفاده کنید؟ سرویس های ارزان تر را هم امتحان کنید و ببینید آیا این باز هم برای شما جوابگو هست یا نه؟
نیمی از صرفه جویی های ما بواسطه سخت کوشی بدست می آید که می تواند به معنی فدا کردن راحتی باشد. اما نیمی دیگر نیر پیدا کردن راه حلی است که به دردتان بخورد. هرچه شما بیشتر پول پس انداز کنید از هر ریال اضافه آن بیشتر لذت خواهید برد.

اگر شما مدت زمان زیادی را در اینترنت می گذرانید ، به بررسی حساب های اعتباری خود می پردازید و آنها را آنلاین چک می کنید. پس زمان زیادی برای بررسی هزینه های خود لازم ندارید و هر زمان که اراده کنید میتوانید به شبکه جهانی متصل شده و حساب خودرا بررسی کنید.
یک دوره زمانی یک ماهه برای هزینه های خود بگذارید تا بخاطر زیادی آن در دوره های طولانی مدت شگفت زده نشوید.هرچه می خرید از الان تا ماه آینده را یادداشت کنید و هرچه موردنیاز دارید را نیز یادداشت کنید.

کارت های اعتباری خود را قطع کنید. این کمپانی ها پولشان را از علاقه به خرید در مشتریانی که هر ماه نمی توانند نقدا خرید کنند در می آورند. بسیار ساده است؛اگر نمی توانید کارت های خود را بی اعتبار کنید و دست از آن بردارید به معنی آن است که چیزهایی می خرید که نیاز چندانی به آنها ندارید. بهتر است این وسایل را زمانی خریداری کنید که واقعا به آنها نیاز دارید؛ اما زمانیکه شما با کارت اعتباری خرید می کنید فقط نیاز خود را به خریدن آنی و در لحظه ارضا می کنید در حالیکه آن چیز را نیاز ندارید. شما به آنها بهایی بیشتر از آنچه دارند می دهید و اگر خرید آن را به بعد موکول کنید پول بیشتری در جیب خود خواهید داشت.

زمانیکه نوبت به دادن هدیه می رسد ، هدایایی که ما بیشتر به یاد می آورید آنهایی هستند که احساس بهتری به ما بخشیده بودند. یک هدیه از خدمات- خواه یک صندلی برای کودک باشد ، یک دستگاه چمن زنی باشد یا یک تخته ای که مورد علاقه حیوان خانگی مان است- شاید اینها هزینه چندانی در بر نداشته باشد اما برای گیرنده به معنی آن است که شما به نیازهای وی توجه کرده اید و به او اهمیت داده اید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:14 http://www.vilajat.com

مطلب مفیدی بود اما مثلا کارت های اعتباری مربوط به ایران نمیشه ! باید داخل ایران پول داشت و خرید کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.