ماهینی : کی‌روش شخصیت بردن را به تیم داده



حسین ماهینی بازیکن ملوان و سابق تیم ملی اعتقاد دارد تیم ملی در این چند بازی خوب کار کرده و نباید از این تیم انتقاد کرد.




حسین ماهینی در خصوص شرایط تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت :
  
کی روش شخصیت برد را به تیم وارد کرده

تیم ملی در سه بازی جام ملت های آسیا خوب کار کرده و این تیم شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده و کی روش این شخصیت برد را وارد تیم کرده است. مهم ترین مساله ای که در حال حاضر در تیم ملی وجود دارد گل نخوردن تیم ملی است . همه در حال حاضر دیدند که تیم ملی چه شخصیت تیمی فوق العاده ای پیدا کرده و روحیه نباختن و گل نخوردن در تیم بسیار دیده می شود و به این تیم افتخار می کنم.

الان وقت انتقاد کردن نیست

فکر نمی کنم در حال حاضر وقت انتقاد کردن از تیم ملی باشد. باید در حال حاضر از تیم ملی حمایت کرد. وقتی تیم ملی گل نمی خورد ومی تواند در بازی هایش پیروز شود این انتقادها معنی ندارد. یونان هم سال 2004 قهرمان اروپا شد اما کسی نگفت این تیم خوب بازی نمی کند و مردم یونان از قهرمانی این تیم خوشحال شدند. به امید خدا اگر امسال هم ایران قهرمان جام ملت ها شود همه خوشحال می شود. حالا اگر تیم ملی نتیجه نگیرد خوب است؟ تیم ملی اصولی و منطقی بازی می کند و نتیجه هم می گیرد.

عراق قرعه خوبی بود

به نظر من بهترین قرعه برای تیم ملی در مرحله بعد عراق بود که این اتفاق هم افتاد. بازی با عراق آسان تر بود و بهتر است در مراحل بعدی با تیم های سخت تر بازی کنیم. امیدوارم عراق را شکست دهیم و در مرحله بالاتر به قهرمانی برسیم.

مردم به فوتبال برگشتند

باید در فوتبال نتیجه را مال خود کرد و فرقی نمی کند دقیقه یک گل بزنیم یا دقیقه 90 مهم برد تیم ملی است. تیم ملی خیلی خوب کار کرده و در حال حاضر جو خوبی بین مردم راه افتاده و مردم همه پشت تیم ملی هستند و موفقیت تیم ملی مهم است. همه از موفقیت تیم ملی خوشحال می شوند و جشن می گیرند. خوشحالم که این جو در جامعه راه افتاده و مردم دوباره به خاطر فوتبال سر شوق آمدند. در حال حاضر جو فوتبالی راه افتاده.

جناح راست تیم ملی نقطه قوتی است

وریا غفوری در سمت راست تیم ملی خیلی خوب کار کرده و با اشکان دژاگه خیلی هماهنگ شده و خسرو حیدری هم خوب بازی کرده. به نظر من جناح راست تیم ملی نقطه قوت تیم ملی است. آنها در تیم ملی خوب بازی کردند و در بازی های آینده هم می توانند به تیم ملی کمک کنند.

مهاجمان آینده داری داریم

بازی با عراق را نمی توانم پیش بینی کنم چون بازی های مرحله حذفی استرس زیادی دارد و امیدوارم در بازی با عراق ببریم. باید قدرت مان را نشان دهیم و قهرمان شویم. تیم ملی خیلی خوب کار کرده و به قهرمانی این تیم امیدوارهستم.در خط حمله بازیکنان بین المللی و خوبی داریم. اشکان و قوچان نژاد با تجربه های تیم ملی هستتند. سردار آزمون، وحید امیری و جهانبخش ار مهاجمان آینده دار تیم ملی هستند.

جزو لیست تیم ملی بودم

همه می دانند که چرا من همراه تیم ملی در جام ملت ها نیستم و به خاطر مشکلاتی که پیش آمد نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم وگرنه جزو لیست هم بودم. اما برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می کنم و عاشق تیم ملی کشورم هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.