اشتیلیکه: کره هنوز مشکل ذهنی دارد


کره جنوبی ظهر امروز با برتری دشوار 2-0 بر ازبکستان در وقت های اضافه، به نیمه نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد و حالا باید منتظر برنده دیدار ایران و عراق بماند.





کره جنوبی که در بازی قبلی خود موفق به شکست استرالیای میزبان شده بود، در نیمه اول دیدار مقابل ازبکستان، بسیار ناامید کننده ظاهر شد اما در نیمه دوم و بخصوص در دو وقت اضافه، برتری محسوسی بر ازبکستان داشت و با دو گل سونگ هیونگ مین، موفق شد تا پای به مرحله بعد بگذارد.
  
اولی اشتیلیکه سرمربی کره جنوبی، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما در این بازی چند چهره مختلف از خود نشان دادیم. در نیمه اول بسیار ضعیف ظاهر شدیم و حتی از دادن 5 پاس درست عاجز بودیم. فکر می کنم دلیلش مشکل ذهنی و عدم تمرکزی است که برای من جای نگرانی دارد.
ما می دانستیم که در صورت شکست، باید به خانه برگردیم و این مساله، فشار مضاعفی را به بازیکنان وارد کرده بود.این بزرگترین مشکل ما در بازی امروز بود. ما در نیمه اول نتوانستیم آن بازی خوب مقابل استرالیا را تکرار کنیم اما در نیمه دوم، اشتباهاتمان را جبران کردیم و در دو وقت اضافه، گویی یک تیم در زمین حضور داشت و آن، تیم کره بود.

به نظر من، ازبکستان بخصوص در فاز دفاعی بسیار خوب بازی کرد و تنها در وقت های اضافه مقابل ما کم آوردند. در طول 90 دقیقه، هر دو تیم سه فرصت خوب گلزنی داشتند اما پس از آن بازی در اختیار ما بود و با شایستگی پیروز این بازی شدیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.