ذوالفقارنسب: به عراقی باختیم که لیگ ندارد



بیژن ذوالفقارنسب سرمربی سابق تیم ملی ایران با اشاره به اینکه تیم ملی ایران دراین رقابت ها فوتبال بازی نکرد به ایرنا،افزود: حق تیم ملی نبود که با این بازی ها به مراحل بالاتر صعود کند.





ذوالفقار نسب از سیستم دفاعی کی روش در تیم ملی انتقاد کرد: خیلی دوست داشتم تیم ایران مقابل یک حریف سطح اول آسیا ابتدا یک گل دریافت می کرد و آن وقت باید می دیدیم با این فوتبال اتوبوسی چگونه می خواستیم به آن ها گل بزنیم.ما امروز مغلوب تیمی شدیم که درکشورشان لیگ ندارند و در داخل کشورخود یک بازی تدارکاتی و دوستانه برگزار نکردند اگر به استرالیا، ژاپن و کره می باختیم شاید اینقدر متاثر نمی شدیم.
  
وی درباره دیدار تیم های ایران و عراق گفت: بازی بسیار حساسی بود واشتباه دراین دیدار جبران ناپذیربود همان اشتباهی که پولادی مرتکب شد و تفکرات کادر فنی و تمامی نقشه های تیم را برهم ریخت اما حذف شدن در این مرحله آن هم مقابل تیمی مانند عراق شوک‌آور است.

عراقی ها بدون هیچ ادعایی برابر ما به پیروزی رسیدند و ما با این همه گزافه گویی و استفاده از افکار عمومی نتوانستیم بر این تیم جوان و بدون تدارک به پیروزی برسیم.اشتباهات کی روش درسازماندهی تیم ملی کاملا مشهودبود وباید مسوولان هرچه زودتریک فکر اساسی برای تیم ملی کنند.باید بپذیریم فوتبال معیوبی داریم که توقعات‌مان از آن زیاد است. مدیریت خوبی در تیم‌های ملی حاکم نیست، لیگ مناسبی نداریم و اصولاً هیچ چیز سر جایش نیست. با این تفاسیر در تمامی رقابت‌ها بالاترین توقع را از تیم داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.