تهامی: کسی که نتیجه نگرفت باید برود



ابراهیم تهامی می گوید من ذاتا از مربی پرتغالی بدم می آید و کی روش نتیجه نگرفت و باید برود.




 ابراهیم تهامی، درباره بازی ایران و عراق گفت : داوری برخورد بدی کرد و نباید کارت دوم را می داد.در بازی های ملی 10 نفره شدن سخت است و به نظر من تیم ملی بد نبود و در ادامه بازی خوبی کرد.
  
بازیکن سابق تیم ملی ایران همچنین گفت : من از مربی پرتغالی خوشم نمی آید و کسی که نتیجه نگرفت باید برود. به نظرمن اگر بخواهد اینگونه عمل کند خیلی بهتر است یک مربی ایرانی بیاوریم تا تیم نتیجه بگیرد.البته نباید اکنون بعد از باخت آب و تابش را زیاد کرد اما به نظر من کی روش باید برود.

پیشکسوت فوتبال خوزستان همچنین گفت: مشکل فوتبال ما جای دیگه ای است و باشگاه ها و پول های کلانی که از دلالی به بازیکنان می دهند باعث نابودی فوتبال ما شده است.تیم ملی در این دوره هیچ ستاره ای نداشت و من آینده ی روشنی برای سردار آزمون و جهانبخش می توانم متصور شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.