توقف منچستریونایتد در زمین کمبریج




منچستریونایتد دقایقی پیش از دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلستان، در زمین تیم کمبریج یونایتد بدون گل متوقف شد تا کار به بازی تکراری در الدترافورد کشیده شود.





یونایتدی ها در دور قبلی، موفق به شکست یئوویل تاون با نتیجه 2-0 شده بودند و کمبریج نیز لوتون را 2-1 شکست داده بود. برای این بازی، فان خال تقریبا از ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود البته فان پرسی بازی را از روی نیمکت شروع کرد.
  
بازی در نیمه اول تحت کنترل منچستری ها بود اما دفاع منسجم کمبریج که از حمایت بی وفقه 7983 تماشاگر خود برخوردار بود و نیز حضور یک دروازه بان آماده به نام "دان"، سبب شد تا فالکائو و دیگر بازیکنان منچستریونایتد موفق به زدن گل نشوند.



در نیمه دوم و در دقیقه 61 شاید بهترین فرصت بازی را فالکائو با بدشانسی از دست داد.پاس عالی کریک از میانه زمین، بیرون محوطه به فالکائو رسید، یک کنترل و یک ضربه محکم از سوی ال تیگره می رفت که وارد دروازه کمبریج شود اما دان با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه فان خال، هررا و فان پرسی را بجای ویلسون و فلینی وارد زمین کرد و بدین گونه بر شدت حملات یونایتد بیش از پیش افزوده شد. در دقیقه 91، منچستریونایتد در آستانه رسیدن به گل برتری قرار داشت اما باز هم مدافعین و دروازه بان کمبریج مانع از این امر شدند.



ابتدا ضربه یانوزای، پس از برخورد به پای مدافع تیم میزبان، در حال رسیدن به فان پرسی بود که دان توپ را به بیرون مشت کرد، ضربه ریباند را دی ماریا با قدرت شلیک کرد اما در آستانه ورود به دروازه، مدافع کمبریج، مانع از گل شدن توپ شد. دو دقیقه بعد نیز داور بازی سوت پایان را به صدا در اورد تا همه چیز به بازی تکراری در الدترافورد کشیده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.