حیدری: قرار بود جای اشکان فیکس بازی کنم



تیم ملی کشورمان در روزی که زیبا فوتبال بازی کرد و باغیرت مثال زدنی اش 10 نفره در مقابل عراق 120 دقیقه مقاومت کرد و 2 بار عقب افتادنش را جبران کرد در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد.




خسرو حیدری در رابطه با این بازی گفت:
  
قرار بود در این بازی از ابتدا بازی کنم و با تیم هم از ابتدا گرم کردم. چراکه اشکان از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کرد. اما خب در نهایت اشکان بازی کرد و واقعاً هم دستش درد نکند، چراکه به خاطر کشورمان با وجود درد برای تیم ملی بازی کرد به عقیده من اشکان یکی از بهترین و متعصب‌ترین بازیکنان ایران است که همیشه با او زوج خوبی تشکیل می دادیم و کنار او بازی کردن خیلی راحت است. در واقع نوع بازی اشکان جوری است که هرکس کنارش بازی کند یک زوج خوب تشکیل می شود.

حیدری در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم آنطور که باید و شاید در خدمت تیم ملی باشم و دیر خوب شدم. از بازی دوم که نیمه دوم آمدم و همچنین بازی امارات که از ابتدا بازی کردم. البته غفوری هم زوج خوبی با اشکان تشکیل داده بود.

خسرو حیدری در پایان گفت: از آنجایی که من در ٢ پست دفاع و هافبک راست بازی می کنم قرار بود در بازی با عراق هافبک راست بازی کنم و جای اشکان بازی کنم حتی در ابتدا هر دو باهم با تیم گرم کردیم اما خب در نهایت این اتفاق نیفتاد. در بازی باعراق داور با اشتباه تاثیر گزارش جریان بازی را عوض کرد. چراکه اخراج پولادی اشتباه بود، در این بازی ما از کناره ها خوب کار کردیم و به گل رسیدیم همانطور که عراق هم از کناره ها به گل رسید حق ما واقعاً باخت نبود و متاسفانه در پنالتی ها این اتفاق افتاد و اگرنه در ١٢٠ دقیقه بازی، حق ما برد بود. به هر حال این جام برای ما تمام شد اما فوتبال تمام نشده و باید به آینده فکر کنیم. همچنین باید از ایرانی های عزیز در استرالیا که برای تشویق تیم ملی سنگ تمام گذاشتند تشکر ویژه کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.