درگیری شدید بر سر اموال رابین ویلیامز، هنرمند محبوب!


درگیری شدید بر سر اموال رابین ویلیامز، هنرمند محبوب!
حدود شش ماه از مرگ غم انگیز «رابین ویلیامز»، هنرپیشه و کمدین برجسته سینما و تلویزیون، می گذرد
  
حالا که حدود شش ماه از مرگ غم انگیز «رابین ویلیامز»، هنرپیشه و کمدین برجسته سینما و تلویزیون، می گذرد، بیوه و فرزندان او به طور مداوم در حال درگیری قانونی بر سر اموال او به سر می برند. در ماه های دسامبر و ژانویه گذشته، «سوزان اشنایدر ویلیامز» همسر سوم رابین، و فرزندانش، «زک»، «زلدا» و «کودی»، که از دو ازدواج قبلی او هستند، مشاجرات تلخی بر سر ماترک این هنرپیشه محبوب داشته اند.

 این درگیری تنها بر سر اموال رابین نبوده است، بلکه آنها برای به دست آوردن وسایل شخصی او از لباسها و کلکسیون هایش گرفته تا عکس های شخصی اش، اختلاف داشته اند. در شکایت هایی که به دادگاه شده است آنها علاقه شدیدی به تصاحب یادگاری های رابین، مثل دوچرخه او، کلکسیون های فسیل و اسباب بازی هایش نشان داده اند – چیزهایی که نشان دهنده روحیات و تخیلات این کمدین و هنرپیشه بی نظیر هستند.

بیوه ویلیامز در شکایتی که پیش از کریسمس در سانفرانسیسکو صورت گرفته است اظهار کرده است که برخی از وسایل خانه آنها چند روز پس از مرگ نابهنگام آقای ویلیامز بدون اینکه او خبر داشته باشد از آنجا برده شده اند.

فرزندان رابین نیز اعلام کرده اند که سوزان قصد دارد مانع از دادن آنچه که حق مسلم فرزندان او است به  آنها بشود و حرص و طمع او باعث شده است که به شکایت از آنها دست بزند.

وکیل سوزان اشنایدر اعلام کرده است که او به هیچ عنوان قصد تملک آنچه که حق مسلم خودش نیست را ندارد و طبق خواسته رابین باید همراه با فرزندان خود از ازدواج قبلی اش در خانه  خود باقی بماند و این در مقابل آنچه که فرزندان او به دست می آورند مانند قطره در مقابل دریاست.

رابین ویلیامز طی دوران فعالیت خود برنده یک جایزه اسکار، شش جایزه گلدن گلوب، دو جایزه امی و 5 جایزه گرمی شده است که طبق وصیت رابین به علاوه لباس ها و جواهرات و عکس های خصوصی قبل از ازدواج او با سوزان و همچنین خانه ای که در کالیفرنیا داشته است، باید به فرزندانش برسند.

هر دو طرف دعوا می خواهند این مشکل زودتر حل شود تا بتوانند به عزاداری خود ادامه دهند و این غم عظیم را فراموش کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.