بازیکنان محروم و مصدوم پرسپولیس و ملوان


ملوان
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای دیدار با پرسپولیس یک بازیکن محروم و سه مصدوم خواهد داشت.
  
تیم فوتبال ملوان در حالی جمعه هفته جاری در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود که عزت اله پورقاز مدافع میانی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همچنین حسین کنعانی و سید جلال رافخایی بازیکنان دو کارته ملوان هستند که خطر محرومیت در بازیهای بعدی در صورت گرفتن اخطار از داور مسابقه آنها را تهدید می‌کند.

سید جلال رافخایی که در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز به دلیل مصدومیت غایب بود همچنان به مرز آمادگی نرسیده و در این دیدار نیز حضور نخواهد داشت. در این میان به دلیل محرومیت پورقاز کادر پزشکی ملوان در تلاش است تا احمد آهی را که چند مدتی است به دلیل بیماری ویروسی از شرایط آرمانی به دور است، به بازی مقابل پرسپولیس برساند تا در کنار حسین کنعانی در قلب دفاع ملوان به میدان برود که باید دید آیا شرایط بازی را پیدا می کند یا خیر.

دیگر بازیکن مصدوم ملوان محسن یوسفی است که پس از دیدار با تراکتورسازی دچار مصدومیت شد و تا روز دوشنبه نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند اما کادرفنی بسیار امیدوار است تا وی را مقابل پرسپولیس همراه ملوان داشته باشد.

در مقابل پرسپولیس نیز مهدی طارمی و محمد نوری را به دلیل محرومیت و پیام صادقیان و نورمحمدی را به دلیل مصدومیت در دیدار برابر ملوان در اختیار نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.