بهرام رادان و آنانعمتی در نشست خبری"عصر یخبندان"در روز چهارم جشنواره فجر 33


بهرام رادان و آنانعمتی در نشست خبری
نشست خبری فیلم سینمایی "عصر یخبندان" در روز چهارم جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
  
نشست خبری فیلم "عصر یخبندان" در روز چهارم جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که سالن سعدی برج میلاد جمعیتی کم نظیر را به خود دید.به طوریکه به مدت 15 دقیقه عکاسان  به صورت ایستاده در حال عکاسی از بازیگران و عوامل "عصر یخبندان" بودند که این خود از اتفاقات نادر این دوره از جشنواره فیلم فجر بوده است.منتقد این جلسه رضا درستکار بود.

در این جلسه فرهاد اصلانی (بازیگر) مهتاب کرامتی (بازیگر) سحر دولت شاهی (بازیگر) بهران رادان ، آناهیتا نعمتی و محسن کیایی( بازیگر و مصطفی کیایی( کارگردان) حضور داشتند.

فرهاد اصلانی گفت : من فکر میکنم کارت برنده این فیلم ، کارگردانی و فیلمنامه درخشان مصطفی کیایی است.این فیلم برای بازیگران مثل دوی امدادی بود که باید نقش ها را به هم پاس میدادیم. این نتیجه یک کار تیمی بود و من دست همه را می بوسم.

بهرام رادان افزود : وقتی که یک گروه حرفه ای کنار هم باشند ، مجبوریم که یک اثر قابل قبول را به نمایش بگذاریم.گروه درجه یکی داشتیم و اینکه فیلم مورد توجه قرار می گیرد قابل پیش بینی بود.

مهتاب کرامتی گفت : من خیلی خوشحالم که از این فیلم خوشتان آمده و این جمعیت بیانگر این موضوع است.وی با خنده افزود : قبل از هر چیز بگویم که بهتان قول میدهم که پاک هستم و اعتیاد ندارم.خیالتان راحت.چیزی که برایم اهمیت داشت ادامه پلان ها بود و این مهم بود که راکورد حسی بازیگران رعایت شود.در این فیلم کار من و سحر دولت شاهی خیلی سخت بود چون می بایست معتاد می بودیم.

سحر دولت شاهی گفت : این برای من تجربه درخشانی بود . وقتی جزییات بازی یک بازیگر توسط کارگردانش دیده شود تجربه خاصی است که با آقای کیایی داشتم.

آناهیتا نعمتی افزود : از کارگردان ممنونم که من را برای یک نقش متفاوت انتخاب کردند . در این 18 سالی که در سینما فعالیت می کنم "عصر یخبندان" یکی از بهترین و لذت بخش ترین پشت صحنه ها را داشت.

محسن کیایی(بازیگر) گفت : خوشحالم که اینجا هستم . انتخاب نقش های من با مادرم هست و اگر مصطفی نقشی به من ندهد مادرم زنگ میزند و مجبورش می کند که من را بازی بدهد(با خنده) . 

مصطفی کیایی در جواب سوالی در مورد کاندید شدن فیلمش در جشنواره فیلم فجر گفت : من فکر  می کنم که فیلمم فقط در رشته کاراته کاندید نشود .نمیدانم چرا فیلم تلخ ساختم اما مردم در برج میلاد می خندیدند.   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.