سرمربی جدید الاهلی همان کرانچار است!


کرانچار
سرمربی کروات سابق پرسپولیس و سپاهان به عنوان سرمربی جدید الأهلی مورد استقبال سران این باشگاه و هواداران الاهلی قرار گرفت.
  
الأهلی فصل جاری لیگ ستارگان قطر را خوب آغاز کرد اما نتایج این تیم در ادامه بد و بدتر شد تا جایی که سران این باشگاه در نهایت به همکاری خود با "میلان ماچالا"(Milan Máčala) پایان دادند و "زلاتکو کرانچار"(Zlatko Kranjčar) را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

"کرانچار" مربی است که در فوتبال ایران همه او را می شناسند. این مربی کروات در تیم های سپاهان و پرسپولیس مربیگری کرده است و نتایج خوبی هم به دست آورده به ویژه در سپاهان که این تیم را قهرمان لیگ ایران کرد.

الأهلی دو بازیکن ایرانی به نام های مجتبی جباری و سیدجلال حسینی را در ترکیب خود دارد. این تیم در هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر مهمانش الخور متحمل شد و با نتیجه چهار بر دو بازی را واگذار کرد.

"ماچالا" دو سال و نیم هدایت الأهلی را برعهده داشت و توانست این تیم را به لیگ ستارگان قطر ببرد. الأهلی با 20 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی فوتبال قطر قرار دارد. قرار است "ماچالا" در باشگاه الأهلی به عنوان مشاور "کرانچار" عمل کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

نقل از : نیوزفان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.